Osb och gips

ledig idag = uträtta 1000 ärenden. 
Ahlsell 
comfort 
ikea
kakel och natursten 
bra och begagnat 
Bauhaus 
herok 
plantagen 
blomsterlandet 
Marieberg
lamplagret
 
men skönt att bocka av listan 
svårt med badrumsmöbler fortfarande. Jag är arg. jag förstår inte hur man kan ta 26000kr för ett litet 60 skåp med spegel. Det är ju sjukt. Vad är det som är speciellt!? 
 
Men nog om det. Jag ska hitta någe snyggt iaf. 
fyndade iaf en riktigt snygg trädgårdsbänk på bra och begagnat för 400kr idag! 😀
 
Nöjd!!!:)
 
letat lite utebelysning för fasaden på baksidan. är lite allergisk mot upp och ner spottar, eftersom det sitter på alla hus. Så min tanke var downlight men det såg så fjuttigt ut på väggen eftersom vi har förhöjt väggliv. Men jag kan inte sätta lyktor runt hela huset.
nu tror jag att jag hittat en som inte kommer synas i panelen utan bara smälta in. Ska testa den ikväll. Tjejerna på lamplagret lovade mig öppet köp trots bruten förpackning 👌🏻 
 
Längrar tills det blir mörkt så jag kan testa den på riktigt:)
 
denna spegel skulle vara snygg i lilla badrummet från madam stoltz.