Badrumsmöbel

 
 
I måndags fick vi leverans av denna fina badrumsmöbel till övreplan. Vi hittade denna när vi började bygga men den har vart restad i butik på swedmart länge. Nu äntlingen kom den in i lager och vi slog till direkt eftersom den är så prisvärd. 13990kr + frakt  kostade den. Så alltså mot typ vedums dubbelkommod för 47000 kr så var valet lätt. Tvättställsblandarna är från damxia tradition lite högre än vanliga, jag gillar när man slipper kasta upp vatten i ansiktet för att blandarna nästan är nere i handfatet.
 
Nu ska jag bara hitta spegel och belysning till badrummet på övreplan. Men tror jag ska måla om en jag har hemma bara. Men vad ska jag ha för färg på spegeln isåfall?
 
Denna har vi beställt till bottenplan tycker den passar charmen med mässingsdetaljerna. Den var dock lite sen pga att vasken inte fanns i lager hos butiken (byggnadsvård Qvesarum.se) Vi hoppas den kommer i början av nästa vecka. Och att VVS killen kan komma och koppla in alla kommod och duschar som är kvar i början av nästa vecka, helst nu men man får inte alltid som man vill ;) 
 
 
 
 
 
3
Anna

Vilken fin kommod! :) vore fint med en spegel i samma färg som skåpet :)

Svar: Tack!! :) hade den tanken jag också! :)
Madelen Anna Karlsson

Anonym

Snyggt!!! Guldspegel. Lite diskret. Samma som beslagen på möbeln! :)

Camilla

Glömde skriva att det var från mig ;)