Villavisning

 
 
Nu har vi vart inflyttade sen 11 december. Mycket har hänt sedan dess. Jag har försökt uppdatera på min instagram @189kvm men dessvärre mindre här. Däremot ser jag hur jag har en frekevnt ström av besökare och tänkte ge er lite bilder från huset idag.
Fritt fram att fråga något om ni själva står i startgropparna eller har funderingar kring husbygge. Många moment etc. är inte med på bloggen. Orken sviktade ibland att blogga och instagramma mitt i allt jobb på jobbet och i huset.
 
Men nu har vi snart visning via fiskarhedenvillan på huset. Lite nervöst att släppa in okända människor som ska gå och kolla på ens hus. Men samtidigt väldigt kul att få visa huset för er, vi är nöjda och orotligt stolta med vårt arbete på huset. 
 
Ni är iallafall välkomna söndagen 20 mars 12-15.00 
 
 
Fiskarheden - fiskarhedenvillan - lanna - måltidsstigen - villa vråken specil - villamåltidsstigen - villan