Handfat

Har kollat lite på handfat senaste dagen. Har blivit lite småkär i detta marokanska handfatet. Jag ville hitta "skål" handfat med lite roliga mönster i för att leka till det lilla badrummet lite. Idén som dök upp var att sätta denna på ett svartskåp med mässingsdetaljer såsom knoppar och blandare. Det kostade ca 1800kr, vilket jag tycke var helt okej då jag kommer ha ett gammalt skåp som kommod och det känns som det passar bättre. Jag har jätte svårt att hitta ny kommod som jag tycker är fina och inte är orimligt dyra.
 
 
 
Fanns även mönstarade handfat på solitariedesign.se som jag älskade, hittade ett mönstrat klassiskt i grönt (älskar grönt) Meen det kostade nästan 10 000kr, det är det inte värt. Se bild nedan. Helt fantastiskt fint handfat skulle göra sig jätte bra på vårt badrum på bottenplan. 
 
 
 
 
Badrum - Economista - handfat - inredning - inspiration - marokanskt - sparad krona - vintage
1
Anonym

Kolla vad Milla keramik tar för ett sånt 👍